boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Ny mobil.

Kategori: Livet

Ibland är man så smart att det inte är sant.
Jag har köpt en ny mobil, som kommer med posten (idag hoppas jag).
Och eftersom det finns minneskort på denna jag har nu tänker jag bara föra över det till den nyare när den nu kommer (trodde den skulle komma igår). (Förstår inte varför de tar sådan tid på sig.) (Jag är inte bitter.)
Iallafall satte jag igång med att rensa sms igårkväll. Lyckades nu på morgonkvisten minimera det hela från 1000 till 30.
Eftersom jag har sms jag blir glad av att läsa och som betyder något för mig ville jag inte radera hela bunten utan att kolla igenom först. Frågan är dock, med lite efterkloka tankar, varför jag inte enbart kunde leta reda på dessa 30 jag ville spara och låsa dem, sen radera allt?
Nej.
Klicka upp. Nä. C. Radera? Ja tack. Klicka upp. Nä. C. Radera? Ja tack.
Förörvrigt kan jag lägga till att jag sovit en stund i natt också, inte bara ratat sms.
Idag är en ny dag! Igår var helt underbar. Älskar mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: