boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Påsklov.

Kategori: Livet

Nu har min påskvecka börjat!
Fick träffa underbara Josie igår.
Idag frissa.
Ikväll nachos på Joda med mina finaste.
Imorn jobb.
Torsdag slutar jag 12.
Bio med Micks.
Fredag påskmiddag hos andra hälften släkt.
Sen mys hemma hos Josse återigen med vännerna.
Lördag samma sak men med mer galant utgång.
Sen ledig i tre dagar.
Mitt egna lilla påsklov!
(Okey, sen ligger det en del viktiga grejer som måste bestämmas och avslutas, men hey, det får faktiskt bara stå inom parantes i all min glädjeyra.)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Busy Bee :)



    Låter som en kanonvecka hörru. Jag tänkte på det Du nämnde om att se Alice på bio i veckan, och vill bara varna dig om att jag verkligen inte tyckte om den. Tyvärr, eftersom jag hade sett fram emot den. Nu menade jag inte att förstöra din förväntan av biobesöket, eller att Du nödvändigtvis kommer tycka illa om den - men kanske en liten notis värd att tänka på i.a.f. :)



    Kram / Jim.

    2010-03-30 | 18:42:13
  • Lotta säger:

    Haha..det är lugnt, min vän Malin har också ratat den totalt, men tänker trotsa och kika ändå! Men tack för förväntningsvarningen :)

    Kramar!

    2010-03-30 | 20:45:48
  • malin säger:

    Nää alltså den var bra... men bara jätte läskig. O jag tycker du kan göra en sån där veckoupdate varje vecka.. :)

    2010-03-30 | 21:44:01

Kommentera inlägget här: