boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Tankarna på annat ställe.

Kategori: Livet

Glömde bort att lägga kaffe i kaffefiltret.
Försökte koka gröt utan att sätta på plattan. Stod till och med och rörde i några minuter.
Tog fram mjölken till kaffet, men hann ställa in den igen innan kaffet var färdigt. Vilket resulterade i att jag stod och tittade på bänken en halv minut undrandes vad tusan det var som fattades.
Satte på datorn, för att direkt efter stänga av den igen.

Undrar hur glad Veronica kommer va på jobbet idag..
-  Ursäkta? Jag vill betala?
-  Men va oj, jag trodde jag var på lunch.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hehe, Du verkar vara värre än mig på morgonen. Jag trodde inte det var möjligt. /Jim.

    2010-03-20 | 10:34:18
  • veronica säger:

    hahaha. :D

    2010-03-20 | 19:20:21

Kommentera inlägget här: