boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Kunde inte motstå.

Kategori: Livet

Läste någonstans att man kan skicka in en fråga till 118800 och fråga om vem man är, med namn och så.
Nu tror jag absolut inte på att de verkligen sätter sig och gör världens utredning. Men min nyfikenhet fick mig ändå att kasta iväg ett sms.
Och de träffar ju så rätt!

"Charlotta är en vild ung dam som älskar allt i livet, framför allt sånt som är rosa! Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja hade hela världen varit rosa. The Jonas Brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon får ståpälsa varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att äta pizza och sjunga karaoke med sig själv. Hennes förebilder är Kissie och Carolina Gynning. Mvh 118800"


...

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Lotta i ett nötskal :) Eller kan det vara mer fel? Det gäller nog nån annan Charlotta.

    2010-06-01 | 06:58:04
  • Lotta säger:

    Ja det kändes nästan så :)

    2010-06-01 | 08:31:14
  • josie säger:

    spot on!! när jag tänker på dig tänker jag direkt på rosa, fluffluff och blingbling ;)

    2010-06-01 | 09:32:44

Kommentera inlägget här: