boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Vad vill jag?

Kategori: Livet

Konstbedömningen gick ganska bra. Tror jag.
Såg knappt några av de andra personernas grejer, plus att hälften skulle komma dagen efter, så har inget direkt att beräkna mina chanser på.
De sa att det såg bra ut...fast vad skulle de annars säga?
"Nämen fy fan, biiitch, är du född med en pensel i röven ella?"
Vilket iofs kan låta som om man skulle vara riktigt bra, men ja, brorsi på hur man ser på saken.

Hur som haver så kommer man iallafall få svar inom lite drygt en vecka.
Skönt att slippa vänta.
Dock måste man bekräfta sin plats med massa pengar, som man sen inte får tillbaka om man väljer att strunta i det.
Nu ska jag inte förutsätta att jag kommer in.
Men om. Så blir jag lite mer pank.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: