boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Första advent.

Kategori: Livet

Har varit på fika hos Josse. Hon skulle inviga sin nya "glögg-tappnings-med-värmeljus-uppvärmning-eller-kanske-snarare-värmestabiliserings"-kanna.
Det var jättespännande i två sekunder. Sen insåg vi att det var fel på den.
Men riktigt mysigt ändå. Fanns pepparkakor. Och julmusik. Ljusslingor. Men ingen mossa.
Själv har jag ingen julstämning för fem öre. Alla mina saker är på Gotland och pallar inte köpa nytt. Ska köra min standard. Fyra värmeljus. Det är så mycket mer nytänkande. Man kan flytta runt och rotera. Skapa mönster.
Innovativt var ordet.

Kommentarer

  • josie säger:

    ska reklamera den där jäkla glöggtunnan... sen kanske vi kan bli imponerade på nytt :) det är fint att du är så innovativ tycker jag! Och när du behöver lite elektrisk adventsstämning så kan du komma hit :)

    2010-11-29 | 07:59:40
  • Anonym säger:

    Haha, tack Josie! Om jag får el-abstinens kommer jag rusande på stört! Levande ljus kan man ju få för mycket av! ;)

    2010-11-29 | 15:18:58

Kommentera inlägget här: