boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Kamera, El Barrio och hjärtan.

Kategori: Livet

I helgen möblerade jag om.
Tänk att en sådan liten grej kan få en att trivas så mycket bättre.
Man borde göra det lite då och då. Ruska om huvudet med lite förnyelse.
Tänkte fota hela förändringen men..min kamera har ju kastat in handduken och vägrar samarbeta.
Har mobilen förvisso, men ja, blir ju inte riktigt samma sak.
Uggh, varför kunde den inte gå sönder när jag fortfarande hade pengar?
Nu känns det som ett omöjligt problem att spara ihop. Kommer ta år och dagar.
För övrig mår jag bra, läser om knark, utanförskap & socialt kapital i East Harlem och dricker kaffe.
Lyssnar på snöblandat regn mot fönstret och värmer mig med datorn på magen.
En julgran har hamnat på gården, min lampa lyser oranget och kaffebryggaren måste verkligen avkalkas.
Mindre än en månad till Gotland och jag har hittat en underbar vän i storstan.
Känns underbart må jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: