boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Pottfrisyr.

Kategori: Livet

Jag tror bestämt det verkar som att facebook ligger nere.
Det är tragiskt. Man tänker inte på det förrän man är i situationen att inte kunna logga in.
Känns lite som om någon kastat ut mig i kylan och låst. Och där står jag utan mina tillhörigheter.
Ja, jag sa ju det, tragiskt.
Iallafall.
Idag är det klippdag. Är nojig som tusan.
I Visby har jag ju alltid vetat vem det är man ska gå till för att få det sådär bra
(och man letade nog. länge och väl.)
men här i storstaden har man ju inte den blekaste.
Jag körde min metod med att innefatta orden: "söder", "bra frisör" i min sökning
och hittade ett ställe på östgötagatan.
Klockan 10.15 ska saxen fara fram.
Egentligen ska jag ju inte göra något drastiskt.
Men ändå. Tänk om hon inte förstår, så jag inte får det sådär braigt som jag var så nöjd över sist.
Äsch, lugnar ner mig lite med kaffe nu.
Kaffe och plugg.
Och konstant försöka uppdatera facebook-sidan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: