boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Att hitta ett ställe.

Kategori: Livet

Idag när jag vaknade längtade jag efter att få börja plugga.
Hur konstigt är inte det?
Bra, i och för sig, men ändå.
Igårkväll tog jag, Malin och Josse oss en tur ut på stan för att mysdricka en öl.
Vi hade inriktat oss på att gå till Judith & Bertil vid Hornstull. Det var riktigt mysigt där. Dock fanns det inte en enda sittplats och eftersom en av oss hade ont i magen och en annan hade ont i fötterna blev det vidaregång. Vi traskade omkring ett bra tag innan vi sket i alla "braiga" ställen och gick till Imperiet, hamnade vid borde i skamvrån, tog en öl, men när den var slut snabbt insåg att vi faktiskt istället var hungriga. Gick till Medborgarplatsen, åt en falafel och åkte hem.
Jag är trots allt "letandeefterettbraställemenhallågemigenstol"-gåendet väldigt nöjd med kvällen och har hittat (utifrån sett) potentiella stammisställen.
Nu ska jag plugga mig själv till smarthet, sen iväg och handla, kanske promenera lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: