boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Kattkomplotten.

Kategori: Livet

Igår när jag ringde hem och frågade mamma vad de gjorde sa hon:
"Vi har precis plockat upp sjalar från golvet."
Okey...tänkte jag, och frågade självklart vad som hänt.
I vanlig ordning hade Polly Jean (min lilla sötlivliga katt) suttit på hatthyllan och kastat ner sjalar på golvet (hon gör sådant, hennes favoritområde är att öppna byrålådor, genom att dra ut handtagen med tassarna, och svinga ut trosor, en och en) som sedan Mikaelas katt Ebba satt sig och kissat på (hon gör sådant, gärna ska det vara något man gillar, något värdefullt, bara det ligger på golvet). Hon har för övrigt även bajsat precis innanför ytterdörren en gång, vilket förde med sig en väldig sörja när min syster kom hem från skolan och drog upp dörren...tänker inte gå in mer beskrivande på detta, use your imagination.
Vilket fall som helst vet jag inte om man ska klassa dessa dårar som väldigt intelligenta och ondsinta, eller helt enkelt bara totalt korkade?
Jag gissar på en komplott.
Det vore så mycket mer spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: