boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Update.

Kategori: Livet

Jag fick aldrig någon lägenhet denna runda. Ligger återigen och pressar på de nya som kommit ut, men fattar inte vart alla 6/7-årsköare kommer ifrån, det är som att de finns till för att jävlas med mig. Vet hut säger jag.
Strax ut och spatsera med Mickis och ikväll utgång, imorn utgång. Sen efterlängtade (säger jag nu, inte sen) dagar i Stånga City hos mormor och på onsdag ska jag äntligen kolla mina ögon för linser & bågar. Kändes lite wierd när snubben bakom disken påpekade att det var tre år sen jag var där senast...under de tre åren har jag beställt linser på nätet och enbart beställt tre halvårsförbrukningar. Kanske inte så bra för ögonen, men tänk så ekonomiskt.
Provbågar har jag beställt från favoptic.se, kikade runt på specsavers men det var gigantisk tantvarning på samtliga. Det finns ju en anledning varför jag vill dumpa mina vita, silvriga småfisar. Vi får se vad det blir, får dem i brevlådan nästa vecka, lovar att poppa upp bilder med allihopen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: