boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Bajs, bil och blåst.

Kategori: Livet

Idag har jag hunnit hjälpa till att packa ner en julgran, pratat väggfärg med grannen och kattbajs med mamma.
Även hjälpt pappa kika bilar på lokus, traskat i snörusk till Motorcentralen för att nosa på en Volvo V70 från 2004 (som skall provköras imorgon) och därmed fått en glad far som är lätt i själen. Navigeringshjälpmedel och massa andra finesser. Om den inte suger i provkörningen tror jag bestämt han är redo att köpas! Lilla UKS.
---
---
Efter det har jag återigen gett mig ut i djävulshalkan, gotlandsblåsten och luggiansiktet-dilemma (killer combo) och fikat med världens finaste Verran.
På det lite Nachos med farsorken och TV-tittande med samme man. Nu är jag så trött att jag snart stupar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: