boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Den lediga onsdagen.

Kategori: Livet

Idag har jag gått med i Friskis & Svettis.
Gymgenomgång den 14 februari.
Jag har vistats på gym en enda gång i hela mitt liv.
Är lite smått nervös.
Men som med allt här i världen är det antagligen helt obefogat.
Förövrigt har jag hängt med Josie i Täbycentrum idag.
Varit lite avundsjuk på hennes stundande treveckors i Thailand,
fikat och köpt braoha-saker som termos, kollegieblock och strumpbyxor.
Det var min lediga dag, imorn blir det plugg igen.
Gillar mina nya rutiner!

Kommentarer

  • veronica säger:

    weee vad roligt att du blivit en friskisanhängare. ligger det nära dej? jag älskar friskis men ett stort minus att cykla till gamla flextronicslokalen i snöstorm å motvind (gjorde det i förrgår) men då fick jag ju lite extra träning ;oP

    det är bara så sjuuukt mycket folk där nu. alla skall väl uppfylla sina nyårslöften, så med lite tur ser det lite glesare ut om några veckor då hälten droppar av.

    fina bilder på dej, josie å maalin. ni e så fina. älskar korken i vinlaskan som guppar runt lite vackert. hihi. kkramis

    2011-01-27 | 08:19:16
  • Lotta säger:

    Hej fina du! Ja nu har jag äntligen tatt tjuren vid hornen! Ligger max 5 min från hemmet..så jag klagar verkligen inte! Går det inga bussar ut till flex? Eller du kanske gillar att cykelträna dit :D

    Kände mig lite förvirrad där igår, men väldigt skönt o jag ska få gymgenomgång..annars hade jag nog varit körd och förstört alla muskler :)

    Haha..tack för korkguppet...när man inte har en korkskruv tänker man inte på vilken jäkla tjock och lång kork det är man ska få bort! Tog säkerligen en halvtimme för att bearbeta den :D

    Massa kraamar!

    2011-01-27 | 08:26:20
  • josie säger:

    jag gillar också dina nya rutiner! :D leekaaa leka lekaaa!!!

    2011-01-27 | 20:01:22

Kommentera inlägget här: