boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Jag har en plan!

Kategori: Livet

Som jag gillar.
Att åka tillbaka till Stockholm på onsdag, registrera mig och lämna in tentan, och sen vänta på kursstart i 4 dagar...själv...eftersom ingen annan skulle vara där låter som en väldigt dålig plan.
Därför, har jag omformaterat den!
Istället har jag peppat mig att skriva klart hemtentan på tre dagar, åker på söndag till storstan, dumpar hemtentan på skolan, registrerar mig, och åker tillbaka till öjn på måndagkväll och har en hel vecka innan det är dags att börja skolan igen!
Jag är så stolt över mitt plantänkeri!
En eloge till Malin som hjälpte mig på traven med sina egna problem ♥

Kommentarer

  • josie säger:

    JAG ÄR JU HÄR!!!! :( :( :(

    2011-01-07 | 20:43:43
  • Lotta säger:

    ...och du jobbar inte mellan 10 och 19 varje dag? Jag vill väl göra annat än att sitta och vänta på att du ska bli ledig :O)

    2011-01-08 | 15:14:41

Kommentera inlägget här: