boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Jag sitter på styret och håller i sadeln, för jag är inte riktigt som de andra jag.

Kategori: Filosofi/Flumpulver

Förlåt mamma. Men jag var tvungen.
För egentligen är det ganska smart.
De nya toarullarna ligger fortfarande i plastförpackningen bredvid.
På hållaren sitter de nästan tomma.
På varje rulle finns ett ark kvar.
Det är ju toppen för de gånger då man i panik kommer på att man glömt att köpa,
så har man sina "in case of emergency" sparade.
Det är smarthet när det blir alldeles för smart, på gränsen till dumt.
Sånt där som inte platsar där det är, men ändå passar alldeles utmärkt.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ha ha! Tack för det, skrattet alltså :) Jag planerar att flytta tomrullarna till pappersåtervinningen i en inte allt för avlägsen framtid.

    2011-01-27 | 15:57:30
  • Lotta säger:

    Haha. Jag som tyckte det var så nytänkande ;)

    2011-01-27 | 17:16:15

Kommentera inlägget här: