boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Det är som det är.

Kategori: Livet

Sent igår kväll smoffade jag in seminarieinlägget. Har ingen aning om vad jag skrivit och ifall det är relevant eller ej. Mina diskussionsfrågor till de övriga i gruppen kan för tillfället lika gärna vara "vad är ett ägg? om ägget kom före hönan, vem kom då före ägget? vad var det för färg på ägget?".
Det hela öppnade upp klockan 8.00  men jag är för skraj för att gå in och kika, med den jävla självplågande prestationsångest man ständigt befinner sig i.
Men mitt mål i sommar är ju att skita i hur perfekt och rätt allting måste vara, så hey, bra start faktiskt, med tanke på min totala omotivation och det faktum att jag inte ens öppnat läroböckerna. Tummen upp på den.
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och sen tänker jag göra något jättespännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: