boxbeat

living in the cream of the mainstream.

En uppdatering om det vardagliga.

Kategori: Livet

Det har inte hänt så mycket. Hemtentan har lämnats in (sådär måttligt bra, men ändå färdigställd). Tog en öl med Ida och Emma i lördags, men vi tröttnade när vi inte kunde prata med varandra eftersom en i vårt gäng envisades med att vara en högtalare (rauk-storlek) och inga andra platser fanns att hitta.
Igår var jag på IKEA, köpte bra-o-ha-saker. Faktiska bra-o-ha-saker, inte som doftljus, potpurri och färgglada lampskärmar. Nä, här snackar vi mopp, hink och sopkorg. Yeah.
Råkade på vägen hem peta mitt ohyggligt otympliga moppskaft i magen och mellan benen på åtskilliga människor. Nivån på uppskattning var väl måttlig kan jag tycka.
Nu ska jag pallra mig in i duschen och sen iväg på föreläsning. Ja just det, jag råkade åka till skolan två timmar för tidigt i måndags, vet inte riktigt vad som hänt med mig, planerar-lotta. Blir man så här av fil? Det är enda skillnaden i mitt dagliga liv jag kan hitta. Mycket underligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: