boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Fart och fläng.

Kategori: Livet

Hemkommen från träningspass med Josie. Skönt att ha någon där som man kan skratta med när man tabbar sig, går åt fel håll, inte orkar kordinera arm&benrörelser samtidigt och svettas som Big Mama i nedförsbacke. Vår tränare var helt otroligt jäkla hurtig. Benen pekade rakt i taket när hon uppåtsparkade, när det var stretchdags blev det spagat, och när hon hoppade stannade hon liksom lite i luften, helt kung fu:igt innan hon mjukt landade igen (självklart i slow motion). Och det där leendet. Som om hon var lyckligast i världen. Häpp häpp pepp pepp.

Men jag upptäckte när vi gjorde armhävningar och knipmedrumpan-övningar att jag minsann hade ett eget litet leende som peppade mig. Thumbdude.

(samt en mobilkamera utan macro)

 

Kommentarer

  • Veronica säger:

    va dukti du e som kommit igång med tränandet. är ju så jääädrans skönt efteråt.

    söt tummekompis har du också skaffat. kramis

    2011-03-16 | 18:09:18
  • josie säger:

    jag har träääningsverk!!!

    2011-03-18 | 07:54:13
  • Lotta säger:

    Haha...tyckte det var konstigt igår eftermiddag att jag inte hade fått någon än...men den kom så fint smygande på kvällen! Fast påt igen tänkte jag och gick iväg och gymmade idag..och fick special traaaining av gubbtränarn som gick omkring, han förbarmade sig över lilla mig (och körde slut på mig, med ett flin på läpparna)

    Säg till när du vill träna igeeen! :)

    2011-03-18 | 11:06:11

Kommentera inlägget här: