boxbeat

living in the cream of the mainstream.

På besök.

Kategori: Livet

Pom pom pom.
Jag är på Gotland!
Kände mig aningen trött och förvirrad när jag skulle åka, men tåget gick åt rätt håll (och jag med, tack och lov), klev av där det skulle av och kom ohyggligt tidigt till båtterminalen.
Väl på färjan kollade jag in Wristcutters a Love story med en sät-granne (?) som ständigt sneglade över på min skärm. Vet inte vad det var för film han kikade på, men uppenbarligen var min betydligt mer spännande (eller så undrade han helt enkelt vad jag var för makaber person som gillar skärsår i handlederna, överdoser, skott i huvuden och hängsnaror).
Nu ska jag somna efter nattmacka med farsorken och nerbäddandet i minisängen med minitäcket.
Och insåg precis att jag inte kan publicera detta eftersom jag skulle överraska mamma med min "komma några dagar för tidigt"-häpphärärjagdag.
Jag får väl helt enkelt spara det och klatcha ut det imorn eftermiddag.
So long. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: