boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Cat Power

Kategori: Livet

Sitter och räknar dagarna tills jag får åka hem.
Det är inte så att jag absolut inte trivs i Stockholm, men det är ganska påfrestande att bo själv på landsbygden. Kan absolut tänka mig att man kan bo hur jäkla fint som helst här ute om man hade familj, barn och den obligatoriska Åkersberga-hunden. Men som ensammen 25-åring skulle jag tipsa om andra orter.
Men så klart ska man ska vara glad att man har en egen lägenhet och slipper bo hos Britta, 85, på två rum och kök, så till den grad klagar jag inte.
Men, som sagt, snart bär det av hemåt och där ska jag bosätta mig i tre månader tills jag (förhoppningsvis) fått Stockholms-abstinens, eller i alla fall saknar mina vänner för mycket. Längtar fruktansvärt efter min familj, vännerna på ön, katterna och pappas trädgård. Ska bli så fantastiskt, otroligt underbart.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    å det ska bli så mysigt att ha dej här på öjn.

    fårö, snart kommer viiiii.

    2011-05-18 | 08:26:31
  • Lotta säger:

    Och det ska bli så fiiint att få träffa dig igen min vän!

    Jaa, underbara dagar i solen :)

    2011-05-18 | 13:10:13

Kommentera inlägget här: