boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Dagen efter dagen innan.

Kategori: Livet

Godmorgon. I natt har mina sovtimmar konstigt nog varit jättemånga!
Igår drog jag och Emma för att lyssna på Riddarna, Nutall o Skriet. Riddarna var grymma som vanligt, Nutall och Skriet gled tyvärr ihop i någon typ av fylledimma.
Sen kom dödsmetallade Andreas och Elias och gled med för att käka falafel.
Ikväll är det tydligen fest igen, men jag varken känner mig eller ser ut som en utekväll.
Valet står istället mellan Benjamin Button eller Polisskolan 5. Vet inte riktigt vilken som passar min sinnesstämning bäst.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Var är alla biiiilder från igår? :D

    2011-11-05 | 23:26:14
  • Lotta säger:

    Haha..alla bilder existerar inte :) Har en på riddarna och ett på när jag och Emma körde face-swap! That's it!

    2011-11-06 | 12:06:56
  • Edward säger:

    och ni var en grym publik :)

    //en riddare

    2011-11-09 | 01:09:08
  • Andreas säger:

    Till nästa gång ser jag gärna att du lär dig skilja på death och black metal.

    2011-11-09 | 19:30:02
  • Lotta säger:

    Haha! Det var värst, vilken fan-support :)



    Ursäktar ödmjukast broder, men i mina öron låter det lika dött och svart vad det än är för typ tyvärr..jag föddes inte med gåvan!

    2011-11-09 | 19:41:45

Kommentera inlägget här: