boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Det ena mot det andra.

Kategori: Livet

Vad är magkatarr för skit egentligen? Får varken äta chili con carne eller dricka öl utan att magen blir sur och jävlas med illamående och ont. Har precis stått i affären i minst en halvtimma för att försöka hitta något kul att äta som passar både braförmagen-kategorin och den för aptit. Med största säkerhet trodde personalen att jag tänkte snatta eftersom jag irrade omkring och såg förvirrad ut, och med tanke på att ica-butiken är typ 40 kvadratmeter var det ju inte direkt i brist på lokalsinne som snurrandet skedde, så jag bestämde mig tillslut snabbt för pasta med pesto, och då enbart för att det nästan rimmar.
Peston är tyvärr en av de mindre bra sakerna för magen men nu kan jag ju inte äta bara pasta, då mår jag ännu mera illa. Pest eller kolera. Mat eller inte mat. Illamående eller illamående. Det är bara att köra I guess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: