boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Hårtänk.

Kategori: Livet

Jag och mitt hår är inte så ofta bästa vänner. Och nu har jag envisats med att hålla det långt och slitet så länge att det har börjat fighta tillbaka genom att tova ihop sig och förkasta borsten så fort den kommer på besök.
Men, förra veckan hade jag en dröm där jag fick beordrat att jag skulle klippa mig, och det kändes rätt fint och trevligt. Och eftersom jag nu är en teckenletare så sitter jag och funderar. Kanske att saxen letar sig några centimeter uppåt och klipper av överflödet?

Kommentarer

  • verran säger:

    tror det skulle va skitsnyggt som bilder nummer 2. puss

    2011-11-16 | 18:20:50
  • Lotta säger:

    Tack tack! Ja färgning blir det inget tal om längre! Om något lite blondare :)

    Puss

    2011-11-16 | 18:29:00
  • josie säger:

    gört!!!

    2011-11-16 | 21:18:48
  • Lotta säger:

    chop chop

    2011-11-17 | 12:55:12

Kommentera inlägget här: