boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Migränmos.

Kategori: Livet

Jag vaknade, knäppte som vanligt på TVn, lade mig i sängen igen. Kolsvart TV. "OH NO" han jag tänka, det har skett, den magiska dumburken från 70-talet har slutligen kastat in handduken! Men... Så kom jag på att jag vaknade till klockan fyra i natt med migrän. Innan jag dock förstod att det var migrän (på åtta år hinner man glömma bort) fick jag för mig att jag skulle titta bort illamåendet och spänningshuvudvärken med lite TV. Dock var det jobbigt att se och jag bestämde mig för att sänka ljusstyrkan. Detta pågick tills jag inte längre kunde se någonting än en svart skärm, och efter några minuter kom jag på den lysande idén att stänga av istället.
För övrigt vaknade migränen även med en bortdomnad högerarm, vilket fick mig att tro att jag skulle få hjärtinfarkt, men sen kom jag inte på vilken arm som skulle domna, och datorn orkade jag inte sätta på. Så jag tänkte att jag bara fick dö om det var så, men att engagera mig i det orkade jag inte. Somnade därmed tillslut och försov mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: