boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Lappis.

Kategori: Livet

Igår gick jag och hämtade mina nycklar till lägenheten. Badrummet var väldigt fräscht och relativt nyrenoverat, det gemensamma köket var schysst och organiserat, men fy fan för rummet. Här ska ske sån jäkla förändring att man skulle kunna tro att jag bor i Hiltons lyxsvit när jag är klar!
Bjuder på den enda före-bild jag orkade ta igår när jag blev blä på det hela. Här ser vi en fin fläck på golvet och bredvid till vänster ser vi de vackert babyblå garderoberna. Det som inte syns här är de tvåhundrafemtiotusen hålen i de (från början vita) väggarna och den fransiga (från början vita) rullgardinen över de läckert brunmålade fönsterkarmarna.

Kommentarer

  • Gela säger:

    Men hiuuuu!! Men om det är nån som kan förvandla det där kyffet till en lyxsvit så är det du! Det kommer att va sååå fint när du är klar med det :)

    2011-09-03 | 10:43:51

Kommentera inlägget här: