boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Tisdag kväll.

Kategori: Livet

Fick en plötslig lust att skriva ett inlägg, fastän jag inte har den blekaste aning om vad jag ska komponera ihop.
Laddade ner en drös film för att slappna av med (kaffe + tenta + stress = katastrof) men den jag kände mest för att se - Trassel (ja, jag vet) var på svenska (vilket jag absolut inte har något emot när det är animerat) men, med Måns Zelmerlöf som berättare. Jag har aldrig inte direkt ogillat honom innan, men idag orkar jag verkligen inte lyssna på hans röst. Han är så fel. Så jag började se Big fat gypsy gangster istället, verkar bra, men det var någon som stack en spruta i någon annan och eftersom jag är lite knäsvag (med fel innebörd, fast ändå rätt för mig) för sådant stängde jag av.
Så nu är jag rastlös. Och skriver skit. Så här ser det ut när jag lagar mat:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: