boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Two time fail.

Kategori: Livet

Jahopp. Så är snart mina älskade gåutogåskor åt helskotta, men tänker först gå igenom kuren gaffatejp och slutligen plastpåsar innan jag ger upp mina dyrgripar (även om priset antagligen sjunkit en aning sen jag köpte dem). Skulle även passa på att skruva ihop min andra (och sista stol) igen, för att kunna nå dammet på alla tvåmeteruppiluften-ställen. Fattade först inte riktigt det där med den ytterst oergonomiska lutningen, men antar att jag missuppfattat den otroligt svåra monterings-beskrivningen. Vad är det med mig och stolarna egentligen? Nästa gång sätter jag väl ihop dem upp och ner, eller tappar bort benen så jag blir någon typ av japan. Då får vi bara hoppas att jag misslyckas med bordet också så jag slipper sträcka mig efter maten.

Kommentarer

  • josie säger:

    jag skulle tippa på att du ska vända på sitsen lotta...

    2011-09-09 | 23:50:16
  • Jim säger:

    Haha! Bästa den veckan. Kram på dig :)

    2011-09-10 | 23:52:54

Kommentera inlägget här: