boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Toalett + mobil = unfortunately true

Kategori: Livet

Alright. I vanliga fall brukar jag vara något nojig över möjligheten att man kan klanta ner någonting i toaletten om locket inte är nedfällt, så jag har som vana att fort som fan fälla ned alla jag ser, eftersom jag långt ifrån litar på mig själv. Igår fick jag dock någon typ av lektion, av vem kan man undra, som gick ut på att olyckor sker även om man försöker vara övertydligt smart och förutseende.

Jag lade min mobil i bröstfickan (som dessvärre är lite sned eftersom jag envisas med att ha på mig någon typ av sportjacka), men drog aldrig till dragkedjan eftersom jag..glömde det. Precis när jag påbörjat en uppfällningsprocess (yes, det motsatta) av toalock och endast 15 cm visar sig öppet, hörs ett ljudligt plums och min mobil ligger och badar på botten av toaletten.

Lektionen ser jag alltså som att : Lotta, du är klantig hur du än vrider och vänder på det. Du kommer klanta dig vare sig du försöker undvika det eller ej. Så hädan efter ska jag lämna alla toalettlock som är uppe - uppe.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Nooooooooooooooo! klarade sig mobilen?

    2012-08-02 | 18:51:43
  • Lotta säger:

    Nästan...eller, den pekskärmar inte riktigt som jag vill. Men hoppas innerligt att vi ska lösa vår situation snarast!! :-S

    2012-08-03 | 17:23:18

Kommentera inlägget här: