boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Ät inte frukost.

Kategori: Livet

Inatt har jag drömt en sä jädrans obehaglig dröm. Att jag och någon (Mikaela?) hade mördat någon och skulle gömma kroppen. Vi bestämde oss för att gräva ner personen i pappas källare med jordgolv. I källaren var en stor cirkel, som en liten cirkusscen ungefär. Men vi kunde inte gräva överallt för att någonstans hade vi redan grävt ner någon innan. När jag ska dra kroppen dit i en sopsäck upptäcker jag att Mikaela(?) har styckat kroppen så jag har fått en arm. Mitt i alltihop upptäcker vi att någon (pappa?) redan gömt tre andra döda kroppar där vi ska gräva, under stora skynken. Vi står där ett tag och är tjuriga över att han inte tagit sig orken att gräva ner dem. Mitt i alltihop kommer en kinesisk maffia (vars anhängare antagligen är någon vi dödat) och är jättearga. De binder fast oss och ger sig an att flå en av de redan döda som ligger där. Kommer tillbaka och viftar med ett "hands-skinn" som liknar beiga gummihandskar, och försöker flaxa med dessa rakt i ansiktet på mig. Här vaknar jag tack och lov. Illamående, snurrig och konstig.
Vad får jag ut av detta? All drömtydning på nätet är så rumsren. GRAV = "ser din egen, eller står på en kyrkogård och tittar på en gravsten". Nej. Uäk iallafall.

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Natten tills igår drömde jag att du, jag, Andreas och pappa av någon okänd anledning flydde från polisen, kan det ha någon koppling tror du?? Jäkligt läskig dröm låter det som i alla fall...

    2012-02-08 | 13:31:03
  • Lotta säger:

    Ooh..could be could be! Vi kanske borde gå i gemensam terpai båda två ;)

    2012-02-08 | 14:18:59
  • josie säger:

    blää :(

    2012-02-08 | 20:49:43
  • mamma säger:

    Jaha, det är väl mig ni har mördat :(

    2012-02-09 | 16:32:28

Kommentera inlägget här: