boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Ovanor i tentatider.

Kategori: Livet

Varför, VARFÖR, måste det sitta samma jäkla tjej i kassan när jag kommer till lilla Ica Nära för att köpa mitt dagliga intag av plugginförtenta-motivation. Senaste tre dagarna har jag kommit in sammanlagt fem gånger och haft följande inköpslistor: 1. Tvål (tack och lov) 2. En bit mjölkchoklad, riskakor 3. En bit mjölkchoklad, potatisburgare 4. Förpackning glass, banan 5. Förpackning glass, mandarin.
Känner mig som den största godis/sluskgrisen någonsin. Och så tror jag bestämt hon är från Gotland vilket gör det ännu värre. Tänk på alla rykten som kommer florera! Fördärvet i storstan - Fatsolotta!

Kommentarer

  • puffe säger:

    haha du e ju för söt. du ser ut som han/hon i den där brittiska humorserien...kommer ej på namnet...

    2012-01-12 | 18:41:28
  • Lotta säger:

    Haha! Ja det gör jag faktiskt :) men han är ju så söt, så det är lugnt!

    2012-01-15 | 15:23:17

Kommentera inlägget här: