boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Dvalan.

Kategori: Livet

15-poängskurser är verkligen inte min gebit. För två veckor sedan blev mitt huvud klar (eftersom det faktiskt är då normala kurser slutar) och har gått in i någon typ av dvala i väntan på nästa. Vilket börja stöta på lite problem i och med det faktum att lärarna fortfarande envisas med att förväntar sig att jag ska prestera. Två PM har jag kvar varav ett ska grunda sig på en intervju, och en kring ett påstående som jag fick skäll på häromdan. Ändrade mig och försökte med ett nytt, men fick återigen bassning. Så just nu ligger jag i sängen efter att ha klämt i mig mitt morgonkaffe (bara fem timmar försent) och väntar på dess verkan. Hoppas på att allt ska bli fantastiskt roligt och peppigt! Heja heja!

Kommentarer

  • puffe säger:

    jag hejar på dej finaste du

    2012-03-07 | 14:55:54
  • Lotta säger:

    Tack tack :) det dumma är ju att jag är kolugn, så lite extra hej behövs alltid!

    2012-03-07 | 20:19:13

Kommentera inlägget här: