boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Uppsala. Lördag natt. Här är festen.

Kategori: Kalaseri

Malin var fin.
Här är vi.
Råkade fota Sebs matta.
Seb hade lagat supergod mat.
Malin drack sin "nu är jag där igen"-öjl.
Jag köpte av misstag ett vin som smakade spya.
Men Elinor kom med Minttu.
Sänghäng.
Malin imponerade med sin nya flashiga mobil.
Allt eller inget. Eller lite mittemellan.
Tre tjejer på en toa. Ovanlig bild. Indeed.
Seb var cool.
Helena var cool.
Malin var tuff.
Jag var tuff.
Kepsen var tuff.
De dansade.
De dansade också.
Malin dansade bäst.
De var kärleksfulla.
Vi gick iväg.
Vi tog ut pengar.
Vi åt Billys panpizza.
Sen åkte jag hem och idag är jag stockholmare igen.

Kommentarer

  • josie säger:

    vilken mysig, rolig och härlig helg ni verkar ha haft!! önskar jag kunde varit med! Min helg har varit jobb-kaos :P PUSS!

    2012-03-25 | 21:28:26

Kommentera inlägget här: