boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Handledartillfälle nr. 1 till ända.

Kategori: Livet

Tack tack tack! Min grupp verkar ha en fantastiskt fin handledare som är ödmjuk, givmild, men som sätter upp vettiga mål och gränser. Hon är öppen, delar gärna med sig av egna erfarenheter men är tydlig med att hon inte tänker ge oss uppsatserna (vilket ändå känns helt okey eftersom det ändå är tänkt att det är jag som ska skriva den). Gruppen jag hamnat i känns också jättebra. Idag har jag varit helt trött eftersom det är rätt överväldigande att börja plugga igen när man gett sig själv ledigt i 1,5 vecka (minst) och inte gjort överdrivet mycket energiskt, men det är väl som vanligt, det är bara att streta på tills det sitter där igen, de där rutinerna! Nu ska jag iväg och handla mjölk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: