boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Jul på Gotland.

Kategori: Livet

 
Vi (jag) bakade bullar. Mikaela var handikappad och förpassade i sista sekund arbetet till mig.
 
 
 
Vi (jag) bakade syltkakor. Mikaela var handikappad och förpassade i sista sekund arbetet till mig.
 
 
 
Vi (mamma) bakade korinterkakor. Mikaela var handikappad och förpassade i sist...eller vänta. Mikaela skulle faktiskt inte baka dom här. Jag bara bråkar. Mikaela var jätteduktig (fastän hon var handikappad).
 
 
 
Vi köpte en gran. Precis lagom stor!
 
 
 
Jag umgicks med katt 1 och katt 2 som envisas med att sitta inpå varandra i fönstret. Katt 3 sitter mitt emot dem. 
 
 
 
Vi spelade världens roligaste spel och blockerade vägen för varandra. Mamma byggde solar och Mikaela plockade hem körbanor. Hur kul som helst!
 
 
Jag och Malin bestämde oss för att gå på pubrunda på juldagen. Hej Gotland?
 
 
 
Vi hittade iallafall Surfers öppet och hittade även dryckespartners.
 
 
 
...
 
 
 
Jag försökte locka Simon till Gotland genom att se söt och sexig ut (varav pussmunnen). Fick inget svar och gick hem och sov istället. Det kanske var det lite maniska i blicken som störde vad jag ville åt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: