boxbeat

living in the cream of the mainstream.

17 maj 2013 bestämde vi oss för att parkhänga.

Kategori: Kalaseri

 
Så här såg jag ut innan jag gick hemifrån. Fransar på tröjan och en fet jäkla benmuskel (ouff!). Skapad på tre års sittande i skolbänken, apparently. Lägg märke till min coolhet då jag lyckats bekläda mig i solglasögon inomhus.
 
 
Här är Malin när vi väl kommit fram till Vitabergsparken. Medköpt pizza till oss alla tre, kall öl i kassen och varmt som tusan skapade precis rätt stämning!
 
 
Här är Josse! Hon hade ett stort blåmärke på armen dagen till ära.
 
 
Jag tycker det här är en rolig bild. "Det här kortet ska vi se tillbaka på, och minnas, våra ungdoms dagar!" liksom.
Detta var dessutom precis innan vi råkade ge en stackars fattig människa resterande av vår tetrapacks-rosé. Stackarn trodde antagligen han fick juice eftersom han spottade ut innehållet efter intagande. Eller så var han bara en finsmakare helt enkelt. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: