boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Almost.

Kategori: Livet

Idag hade jag verkligen tänkt sätta igång med bloggandet. Dock lider min lägenhet brist på vissa saker: 1. min usb-sladd till mobilen, 2. wifi 3. en fungerande internetkontakt 4. ordningsam granne. Dessa fyra brister har lett till att jag inte kan föra över mina bilder från mobilen till datorn, vare sig via sladd eller wifi och eftersom grannen ovanför mig skränat hela natten är jag trött, så egentligen skulle jag ju inte orka vilket fall som helst. Jag tror helt seriöst hon ligger på golvet och pratar konstant med munnen ner mot golvet, medan alla hennes vänner får sitta på stegar och prata upp mot taket. Hon låter som en megafon! 
 
Jag kommer absolut uppdatera i veckan, ska bara införskaffa usb-kabeln. Den mest felande länken i problemet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: