boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Gotland tur och retur.

Kategori: Livet

 
Efter opponeringen förstod jag att jag inte hade så mycket att tillägga min uppsats, så jag begav mig till Gotland för att få vila ut och träffa familj och vänner. En av de absolut bästa stunderna under min resa var fikan med en av mina bästa vänner, Verran. I tre timmar satt vi och pratade och jisses vilken energiknippe denna människa är. Hon ger en så mycket gott så trots stormvindarna och iskylan på vägen hem så svävade jag nästan som på små lätta moln. Denna människa. Jag bara säger det.
 
 
Och så finns DENNA underbara människa också! Jag och Malin åkte båten tillbaka till Stockholm ihop och sprang ut på äventyr för att bekanta oss med båtlivet.
 
 
Vilken frihet vi kände när vi lutade oss ut över relingen och nästan blåste bort! Fast jag var mer inne på att krama livbojen, men det kortet står Malin för. 
 
 
Vi hittade det perfekta utrymmet för sommarbåthäng. Uppenbarligen finns det även en liten bar där inne. Varför har jag aldrig vetat detta?
 
På min gotlandsfärd hann jag även med att gå promenader med syster, dricka öl med bror och kusin och klappa katter.

Kommentarer

  • josie säger:

    Jag och Linda upptäckte också den där uteserveringen och baren nu när vi åkte över! Hur har man kunnat missa?! :O

    2013-06-13 | 22:21:40
  • Malin säger:

    roligaste båtresan :D

    2013-06-18 | 09:57:34

Kommentera inlägget här: