boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Swifting home/space.

Kategori: Livet

 
Så här såg det ut dagen då jag skulle rensa ut mina saker från förrådet. Total översvämning på grund av det där hålet i röret längst in. Tydligen ville det inte hantera den massiva mängd av hagel och regn som öste ner. Men det mesta klarade sig faktiskt eftersom en stor madrass hade placerat sig på precis rätt plats. Tur i oturen!
 
 
Så var jag tillbaka i studentrummet. I studentrum får man hänga upp duschdrapperier framför fönstret. Det bara är så.
 
 
Dagen då jag skulle börja jobba igen satt jag tio minuter för tidigt och ville gå. Vad gör man då? Jo, sitter ner, glor och fotar.
 
 
I måndags hjälpte mig, guld värt, Josse att flytta de sista grejerna från telefonplan till lappis. Det var en mängd med bilar som skulle åt samma håll. Så vi hamnade i kö, jättelänge. Roligast var bilens konstiga dragläge som skapade någon typ av ofrivillig headbang.
 
 
I en egen lägenhet gör det inget att man råkar ha sönder påsen och ösa ut alla nötter i sängen. Yeah..rebell, eller nått.

Kommentarer

  • Josie säger:

    YEAH, Flisan; rockbilen! <3

    Svar: Yeah!
    boxbeat

    2013-06-14 | 11:20:19

Kommentera inlägget här: