boxbeat

living in the cream of the mainstream.

Mångkreativ dag.

Kategori: Livet

Idag har jag bokat tid hos sjukgymnast, finally! Känns otroligt skönt att ha insett att jag måste göra någonting åt nackskiten (bara åtta månader senare). Ska även idag boka tid till psykmottagningen på skolan men som egentligen är lite mindre OH MY GOD än det låter, det är gratis, och man får prata med någon om sig själv, något ALLA människor bör göra. Allra helst de som säger att sånt är skit, för de förstår antagligen allra minst om vad de är för ena människor och vad de behöver.
 
 
För övrigt är det här (på bilden) min sysselsättningen en stund idag. Får se vad det blir för kreativt. Jag har i dagarna påbörjat mitt bättre liv genom att radera alla småspel på min mobil, dator och (nästan) på facebook (det sista spelet kommer försvinna i dagarna) och ska härmed inse hur det känns att försöka slappna av på riktigt. Mitt mission är att lära mig hur man utövar långsiktiga lösningar (hur jobbiga och svåra de än är) för att må bättre. Återigen - ska bli skönt att få hjälp av någon som kanske kan lite mer om hur man gör än jag!
Nu, till mitt kreativa mission!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: